.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه مستمري بگيران مازندران به رييس جمهور
سالها بود كه چشم انتظار تحقق آرمانهاي والاي نظام مقدس جموري اسلامي به رفع تبعيض و نگاه هاي دوگانه در جامعه نشسته بوديم كه به لطف حق، سايه عدالت گستر و مهرورزانه ...
نامه مستمري بگيران مازندران به رييس جمهور

اعضاي كانون بازنشستگان و مستمري بگيران استان مازندران، طي نامه‌‏اي خواهان عنايت ويژه رييس جمهور به بازنشستگان و مستمري بگيران تامين اجتماعي شدند.
در بخشي از اين نامه آمده است:
1-سالها بود كه چشم انتظار تحقق آرمانهاي والاي نظام مقدس جموري اسلامي به رفع تبعيض و نگاه هاي دوگانه در جامعه نشسته بوديم كه به لطف حق، سايه عدالت گستر و مهرورزانه جناب‌‏عالي در مصدر قوه مجريه بر سر اقشار ضعيف سايه افكن شد.
2- مستحضريد كه اكثريت قريب به اتفاق مستمري بگيران سازمان تامين اجتماعي در بخش كارگري اعم از بازنشستگان و بازماندگان و ... حقوقي معادل خط فقر دريافت مي‌‏كنند.
3- از صندوق سازمان تامين اجتماعي كه عمده قريب به مطلق سرمايه آن از سوي كارگران و كارفرمايان تامين و تدارك مي شود؛ دو گروه با اختلاف فاحش مقرري بازنشستگي و مزاياي جانبي دريافت مي‌‏دارند، دسته‌‏اي كه از پايين ترين نرخ مقرري بازنشستگي و مزاياي جانبي از قبيل پاداش سالانه و وجه بن و نيز مراسم هاي خاص و اعياد مذهبي برخوردارند كه كارمندان ستادي سازمان تامين اجتماعي هستند و افرادي كه از سرمايه اين جانبان حقوق دريافت نموده و براي خدمت رساني اينجانبان جذب سازمان تامين اجتماعي شده بودند.
در ادامه آمده است: تنها تقاضاي ما از جنابعالي اين است كه اين تبعيض برطرف شود. البته نمي گوييم حقوق و مزاياي بازنشستگي آنان را كم كنيد بلكه حق مارا هم بدهند، حقوق و مزاياي ما را با حقوق و مزاياي آناني كه براي خدمت رساني ما جذب سازمان شده اند و اكنون مانند ما بازنشسته هستند برابر كنيد، آيا اين خواهش و تقاضاي بزرگي است؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.